Annons:
Etikettövrigt
Läst 1550 ggr
Lojs
2015-06-08 07:03

Stockholm Hobby and Craft event

Jag har anmält mig till att deltaga i april nästa år. Jag skrev och frågade om man får vara med som nåltovare, det står inget om det, men vi var så välkomna så! Hoppas fler hänger på! https://stockholmhobbyandcraft.wordpress.com

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Annons:
CamillaS
2015-06-09 16:51
#1

Har jag förstått det rätt om jag säger att det är en väldigt stor pysselträff där alla sitter och pysslar med vad dom tagit med sig dit? Eller vad går allting ut på?

Lojs
2015-06-09 19:04
#2

Jo, precis. :)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

CamillaS
2015-06-09 19:11
#3

Ok. Hade varit roligt om man hade haft någon som delade samma intresse. Har bara min mamma på den fronten.😃

Lojs
2015-06-09 21:19
#4

Sant, men i vilket fall kul att umgås med andra pysslare över en helg. Jag har varit på Dreamhack, dit man åker med sin dator och spelar med några tusen andra över en helg och det var jättekul, man lärde känna de som satt runt omkring och det blev en väldigt familjär stämning, så jag hoppas på en liknande upplevelse med andra pysslare. :)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Upp till toppen
Annons: