Annons:
Etikettnåltovade-djur
Läst 1943 ggr
CamillaS
5/23/15, 1:24 PM

Min första konstutställning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Under kristihimmelfärdshelgen så anordnas varje år en konstutställning där jag bor som heter vårsalongen. Jag var där förra året och tittade, men då enbart som besökare, men passade på då att fråga om jag fick vara med på utställningen nästa år (alltså detta år)

Fick visa lite bilder på min konst och så sa han att jag kunde höra av mig igen då det började närma sig. Så det gjorde jag och ja, nu är utställningen över. 🙂
Jag kan säga att jag har nog aldrig fått så mycket beröm för min konst som jag fick på utställningen! Det var helt underbart!
Jag hade med mig några av mina tovade djur och tre tavlor som jag ritat i blyerts. Det var väldigt roligt och jag är väldigt nöjd över hur det gick. Fick två av djuren sålda också. 😃

Annons:
CamillaS
5/23/15, 1:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#1

Sista dagen på utställningen tog jag även med mig lite ull och nålar och satt där och tovade så folk lättare skulle förstå hur det går till att göra ett tovat djur.

Jag hade en katt hemma som jag precis gjort grunden på så den tog jag med och tovade. Det var några folk som kom fram och tittade nyfiket och frågade lite frågor om det. 🙂

Denna katt är inte klar än, men snart så. 😉

[Mathildaqdt]
5/24/15, 11:21 AM
#2

Nej vad häftigt! Och vad fina dom är ^^

CamillaS
5/24/15, 12:34 PM
#3

#2 Ja det var väldigt roligt! Tack! 😃

Storip
5/25/15, 7:31 PM
#4

Åh vad vackra teckningar 😍 Åh söta små tovningar

https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home


CamillaS
5/25/15, 8:22 PM
#5

#4 Tack så mycket! 😃

Upp till toppen
Annons: