Annons:
Etikettövrigt
Läst 1280 ggr
CamillaS
2015-05-23 13:08

Låg aktivitet på sajten

Hej alla medlemmar!
Tyvärr har aktiviteten blivit låg på nif. Jag kan erkänna för min del att intresset för tovningen går upp och ner hela tiden. Jag är en sådan person som har så många olika hobbys samtidigt. Jag är alltså en riktig periodare. En period så brinner jag verkligen för allt vad nåltovning heter och håller på med det hela tiden, från att nästa dag komma in i nästa period då jag brinner för att teckna istället och så fortsätter det.
Därför har jag tyvärr inte varit så aktiv på denna sida. Jag har verkligen försökt komma på saker att skriva om men har verkligen ingen fantasi just nu. Sedan är nåltovning ett ganska smalt ämne så det är lite svårt att även få hit nya medlemmar.
Men nu har ni iaf fått en liten förklaring från min sida. Jag hoppas att vi alla som håller på med detta ska orka och vilja komma tillbaka till sajten igen och visa upp alla era skapelser som ni har gjort och få svar på era frågor!  👍

Annons:
Lojs
2015-05-23 14:08
#1

Samma för mig, just nu har jag mycket annat för mig, det blir bara lite småprojekt då och då.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Aleya
2015-05-29 20:42
#2

Här med. Men jag försöker vara aktiv. :)

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Odette
2015-06-09 00:18
#3

Ja man kan ju inte pyssla som en tok jämt och sen har vi alla våra perioder ^^

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

CamillaS
2015-06-09 16:43
#4

#3 Precis så är det. Så man får nog acceptera lite låg aktivitet här.
Men jag hoppas att det blir lite mer fart någon gång i framtiden. :)

Upp till toppen
Annons: