Annons:
Etikettövrigt
Läst 1407 ggr
CamillaS
1/10/15, 2:18 PM

Vad tovar ni just nu?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ni något projekt som ni håller på med?
Själv håller jag på med beställningar för fullt. Bla annat den här lilla killen, en powder puff vid namn Chibi. 🙂

Annons:
[Mathildaqdt]
1/11/15, 8:15 AM
#1

Vilken fin power puff, du är verkligen duktig Camilla!

CamillaS
1/11/15, 9:02 PM
#2

Tack så väldigt mycket Mathilda!😊

Lojs
1/15/15, 10:52 PM
#3

Vilken tuff puff! <3

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

CamillaS
1/16/15, 7:21 PM
#4

#3 Hehe tack så mycket! 😃

CamillaS
2/3/15, 9:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Så här blev slutresultatet på hunden i första inlägget. Nu väntar han bara på att få flytta till sitt nya hem. 🙂

CamillaS
2/3/15, 9:24 PM
#6

Tovar ni någonting kul?🙂

Annons:
Aleya
2/4/15, 4:11 PM
#7

Jag ska göra en katt. Men har inte haft orken.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Aleya
2/8/15, 9:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Nytt projekt.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Aleya
2/11/15, 7:04 PM
#9

Kan ju säga att mitt verk ska bli fyra plattor som blir enad till ett grytunderlägg. :)

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Lojs
2/11/15, 7:20 PM
#10

#9 Grytunderlägg var ju jättesmart! Det har jag inte tänkt på att man kan göra.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Aleya
2/11/15, 7:31 PM
#11

#10 ibland får jag idéer. :) Och vill slå ett slag för svamparna. Bra storlek för dessa plattor, samt att det håller arbetet på plats. Så testa det kära ni. :)

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Lojs
2/11/15, 8:11 PM
#12

#11 Jag har funderat på att testa, men svampar är alldeles för små för mig, mina dynor som jag klippt själv är mycket större, jag har haft mindre innan, men trivs bäst med stora. :)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Aleya
2/11/15, 8:17 PM
#13

#12…. helt ot… men vart handlade du dessa?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
Lojs
2/11/15, 8:43 PM
#14

#13 Det är någon form av skumgummi som är till för typ madrasser och liknande stoppning tror jag, jag köpte en stor bit som jag klippte ner till lagom bitar, finns i tygaffärer och liknande.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

[Mathildaqdt]
3/25/15, 7:11 PM
#15

Puttar upp den här tråden lite. Nån som håller på med något kul?🙂

Lojs
3/25/15, 7:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Detta ska bli en posthornssnäcka, men det går lite långsamt, jag har inte orkat blanda till mer av rätt nyans, den djäkeln bara växer och växer och det går åt mycket mer ull än vad jag trodde. ;)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Aleya
3/25/15, 7:46 PM
#17

#16 otroligt vacker. :)

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Lojs
5/14/15, 9:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Just nu tovar jag inte så mycket, de ljusa kvällarna bjuder inte riktigt in till det, men lite småprojekt då och då blir det, just nu gör jag några söta "tumlarbollar" med stjärnor på.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

catr.ruds
5/16/15, 10:02 PM
#19

Jag håller just nu på med en fågel. Har inte orkat med så mycket på länge men har börjat komma igång lite igen.

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
catr.ruds
5/16/15, 10:03 PM
#21
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: