Annons:
Etikettövrigt
Läst 879 ggr
CamillaS
10/29/14, 6:37 PM

Vad tycker ni om detta?

Tja, detta är en lite pinsam fråga känner jag så jag skrev inte ut i rubriken vad tråden handlar om.
Men iaf. Jag gör ju så realistiska djur jag bara kan och funderar hela tiden på om jag ska göra könsdetaljerna också. Jag tänker för mig själv att vad är det för konstigt med det? Det är ju så dom ser ut. Men endå, samtidigt kommer det där etiska frågan om folk tar illa upp för att man gör det. Jag vet inte, själv tycker jag att det hör ju till djuret om man vill göra det så realistiskt som det bara går. Men tror även att det finns människor som tycker att det kanske är att gå för långt.

Vad tycker ni? Med eller utan könsdelarna?😃

Annons:
Tjeja
10/29/14, 6:42 PM
#1

Med givetvis… annars försvinner ju hela det realistiska tycker jag.. med det är min åsikt. Majoriteten kanske tycker annorlunda :)

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

[Mathildaqdt]
10/29/14, 10:33 PM
#2

Jag skulle inte ta illa upp, det är ju så don ser ut så varför inte? :)

Lojs
10/30/14, 8:57 PM
#3

Jag gör inte det på mina djur, jag tycker det är helt onödigt, lika lite som det finns med i detalj på en porslinshund. Jag ser inte poängen med det, jag har aldrig hört talas varken om någon som saknar det när det inte finns på något tovat, eller någon som sagt att det är bra/kul/fint att man har med det.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Josephinet888
10/31/14, 12:26 AM
#4

Spelar ingen roll vilket du kör på tycker jag :) Båda går bra :) Tråkigt om människor skulle ta illa upp. Det är ju den realistiska estetiken. Jag skulle nog tycka det är häftigt om du nålfiltar med könsdelarna också :) så kan man välja om man vill ha hona eller hane :) kan ju vara lite roligt :) även om jag ser att du döper dina redan innan ändå :)

Jonniis
10/31/14, 8:00 AM
#5

Jag skulle nog inte göra det men om du gör det så är det ju okej, det finns ju inget dåligt med det. Så gör det om du vill! :)


Upp till toppen
Annons: