Nåltovade djur

Nåltovade katter

2014-10-26 21:55 #0 av: CamillaS

I denna tråd vill jag se era nåltovade katter. Glad

Har tyvärr inte så många att bjuda på själv då jag inte gjort så många. Skämtar
Den svarta katten är den allra första som jag gjorde. Dom andra tovade jag till ett gäng dagisbarn eftersom jag hade haft min praktik där så fick alla 9 barn i gruppen varsitt tovat litet djur av mig när jag slutade. Alla djuren gjordes då enbart i ull så ingen skulle kunna göra illa sig eller så.
Dom presenterna blev väldigt uppskattade av både barnen och deras föräldrar, det var underbart att se glädjen hos dom! Så det var verkligen värt allt jobb jag la ner på alla djuren.Kär

Anmäl
2014-10-26 21:58 #1 av: CamillaS

Har en dålig bild på två mer detaljerade katter också. Dum som jag var tog jag inga bra bilder på dom innan dom såldes. Looser

Anmäl
2014-10-28 17:11 #2 av: catr.ruds

Jag har just nu bara en bild på en katt. Den blev lite halvt misslyckad bland annat då den fick lite för lång hals och jag gjorde den lite snabbt för att en kompis till mig ville ha en bild att visa sin släkt. Men den blev ändå ganska bra.

Anmäl
2014-10-28 17:53 #3 av: CamillaS

#2 Den blev jättesöt ju! Den har verkligen sin egen karaktär. Glad
Känner så väl igen det där med för långa halsar. När jag gör mina skelett brukar det alltid vara något som inte stämmer haha!Skrattar

Anmäl
2014-10-28 19:51 #4 av: Jonniis

Måste nog ta tid och göra en katt! Så söta ju! =)

Anmäl
2014-10-31 00:28 #5 av: Josephinet888

Katt som jag gjorde för ett ganska bra tag sen. Nosen syns lite tydligare i verkligheten. Var inte bästa ljuset när jag tog bilden :p

Anmäl
2014-10-31 00:30 #6 av: Josephinet888

Liten kattunge som jag håller på med. Har bara benen och tassarna kvar. :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.