Annons:
Etikettnåltovade-djur
Läst 2715 ggr
CamillaS
2014-10-26 21:55

Nåltovade katter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

I denna tråd vill jag se era nåltovade katter. 🙂

Har tyvärr inte så många att bjuda på själv då jag inte gjort så många. 😉
Den svarta katten är den allra första som jag gjorde. Dom andra tovade jag till ett gäng dagisbarn eftersom jag hade haft min praktik där så fick alla 9 barn i gruppen varsitt tovat litet djur av mig när jag slutade. Alla djuren gjordes då enbart i ull så ingen skulle kunna göra illa sig eller så.
Dom presenterna blev väldigt uppskattade av både barnen och deras föräldrar, det var underbart att se glädjen hos dom! Så det var verkligen värt allt jobb jag la ner på alla djuren.😍

Annons:
CamillaS
2014-10-26 21:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Har en dålig bild på två mer detaljerade katter också. Dum som jag var tog jag inga bra bilder på dom innan dom såldes. 😟

catr.ruds
2014-10-28 17:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag har just nu bara en bild på en katt. Den blev lite halvt misslyckad bland annat då den fick lite för lång hals och jag gjorde den lite snabbt för att en kompis till mig ville ha en bild att visa sin släkt. Men den blev ändå ganska bra.

CamillaS
2014-10-28 17:53
#3

#2 Den blev jättesöt ju! Den har verkligen sin egen karaktär. 🙂
Känner så väl igen det där med för långa halsar. När jag gör mina skelett brukar det alltid vara något som inte stämmer haha!😃

Jonniis
2014-10-28 19:51
#4

Måste nog ta tid och göra en katt! Så söta ju! =)


Josephinet888
2014-10-31 00:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Katt som jag gjorde för ett ganska bra tag sen. Nosen syns lite tydligare i verkligheten. Var inte bästa ljuset när jag tog bilden :p

Josephinet888
2014-10-31 00:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Liten kattunge som jag håller på med. Har bara benen och tassarna kvar. :)

Annons:
CamillaS
2014-10-31 09:12
#7

#5-6 Aww så söta! Gillar verkligen missen i #5.😍

Upp till toppen
Annons: