Annons:
Etikettövrigt
Läst 575 ggr
CamillaS
2014-10-05 15:33

Halloj allihopa!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan på er! Hur går det för er med era tovningsprojekt?
Jag kan erkänna själv att jag inte tovat på ett bra tag eftersom all tid jag haft gått till att plugga till körkortet, vilket jag nu har i min hand!!😍😍🤪
Klarade både teorin och uppkörningen på första försöket. Så nu är det bara för mig att gå ut och köra bil så jag blir mer trygg och säker i min körning. Det är ju nu den verkliga prövningen börjar.😉
Men ja jag ska försöka ta upp tovningen igen och även försöka vara aktiv på denna sida igen nu.
Jag hoppas att ni blir det med.🙂

Annons:
catr.ruds
2014-10-05 16:27
#1

Grattis till körkortet. Nu har jag fått tag på nålar så nu ska jag väl kunna komma igång igen. Fast just nu har jag ingen fantasi så får väl se vad det blir.

Lojs
2014-10-11 15:41
#2

Grattis! Jag tovar en del, men just nu känns det som att jag mest har halvfärdiga projekt. ;)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

CamillaS
2014-10-12 10:28
#3

#1 Tack så mycket!😃
Vad kul att du fått material iaf. Ne det är riktigt jobbigt när fantasin inte finns. Jag brukar ibland googla på needle felting när jag saknar inspiration, det finns massor att titta på. 🙂

CamillaS
2014-10-12 10:28
#4

#2 Tackar! Hehe så kan det också bli ibland. ^^

Upp till toppen
Annons: