Annons:
Etikettnybörjare
Läst 891 ggr
fiore
9/5/14, 10:41 PM

Köpa tillbehör- vart?

Hej! Jag har nu blivit väldigt sugen på att nåltova. Då frågar jag er vart man kan få tag på skumm, ull och den speciella nålen? Går det att finna alla på Panduro tillexempel, eller finns det mer billigare affärer? :)

don't let anyone destroy your happiness Pussmun

Annons:
Kadoor
9/5/14, 10:44 PM
#1

Jag vet att det finns ett kit med skumm/nålplatta(eller vad det nu heter…) och några nålar på Panduro! Har själv haft det innan men kommer inte ihåg vad priset låg på tyvärr. Kanske finns billigare på andra ställen. Det var några år sedan jag höll på med det och då köpte jag endast från panduro. :)

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

fiore
9/5/14, 10:47 PM
#2

Tack, okej då får jag kolla där! :)

don't let anyone destroy your happiness Pussmun

CamillaS
9/6/14, 7:09 PM
#3

Det beror på, vill du köpa från Sverige eller kan du tänka dig även från utlandet?  🙂
Panduro har det man behöver för att komma igång. Men vi har även en länklista här på sajten där vi har skrivit upp olika affärer där man kan handla ull och tillbehör mm. Kika på den. 🙂

catr.ruds
9/17/14, 7:03 PM
#4

Tycker att slöjd-detaljer har bra sortiment till bra priser. Plattan som finns på Panduro är inget att satsa på tycker jag. En kompis till mig köpte en sån och den är jättedålig. Den trycks ihop direkt och blir gropig. Tycker det är bättre att satsa på en i skumgummi. Kostar inte många kronor och är väldigt bra.

Upp till toppen
Annons: