Annons:
Etikettnåltovat-övrigt
Läst 1193 ggr
Lojs
8/20/14, 8:32 AM

Tips på inspirationssidor?

Har ni några bra sidor med inspiration på saker man kan tova? Hittills har jag bara tovat djur, men jag skulle gärna pyssla med kanske olika småsaker man kan ge bort eller ha som prydnad, men jag har inte riktigt inspiration.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Annons:
catr.ruds
8/20/14, 8:46 AM
#1

Jag brukar gå in på Pinterest. Där kan man logga in med sitt Facebook-konto och om man söker på needlefelt så får man fram massa man kan även söka på svenska men man får inte upp så mycket då.

VildaVittra
8/20/14, 8:50 AM
#2

Den här funderar jag på att göra.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Lojs
8/20/14, 8:51 AM
#3

Ok, tack, bra tips, pinterest är livsfarligt när det kommer till tidsätande! ;) Fler tips? Gärna folks hemsidor. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Lojs
8/20/14, 8:54 AM
#4

#2 Coolt. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

TovaDani
8/20/14, 12:14 PM
#5

du kan gärna kika på min Facebook-sida om du vill…;)

https://www.facebook.com/tovadanifilzdani

eller 

https://www.facebook.com/profile.php?id=100008275830970

Lojs
8/20/14, 1:08 PM
#6

#5 Kul att se! Spännande att se priserna med. 

Bokmärket fastnade jag för, vad är svansen för material?

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Annons:
TovaDani
8/20/14, 2:11 PM
#7

vanligt garn som jag köpte på RUSTA någon gång

Lojs
8/20/14, 2:26 PM
#8

#7 Aha, det var så enkelt. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Lojs
10/11/14, 3:50 PM
#9

Numera hittar jag mycket inspiration på facebookgrupper, jag är med i grupperna Needle felting, Needle felting group och Sarafina felting fanfare.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Upp till toppen
Annons: