Annons:
Etiketttips-och-trix
Läst 1141 ggr
Lojs
2014-08-18 15:40

Hur förvarar ni er ull?

Som rubriken lyder, hur gör ni? Har ni en påse för varje färg, har ni särskilda påsar för olika småtottar med ull, har ni en låda där ni förvarar allt, eller hur ser det ut hemma hos er, och hur trivs ni med det?

Hos mig är allt i en himla röra just nu, tre påsar med all ull som jag får leta igenom varje gång jag ska ha en annan färg. Jag funderar på att sortera upp i småpåsar, men vet inte om det kanske blir jobbigt med en massa påsar att öppna hela tiden.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Annons:
Pialinn
2014-08-18 15:44
#1

Om du har papperspåsar stående öppna i en låda, skulle det fungera?

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Lojs
2014-08-18 15:45
#2

Mm, det är ingen dum idé. =) Får bara hitta en låda och en ledig plats att ha den på då. =) (vi har mer grejer än plats här hemma…)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

CamillaS
2014-08-18 16:08
#3

Jag förvarar min ull i såna där fryspåsar, en färg i varje påse som jag sedan har lagt i stora plastlådor. Har fungerat bra en så länge fast är fortfarande öppen för andra förslag på förvaring. :)

Mindre ullbitar förvarar jag i en stor zip-påse allt tillsammans. :P

TovaDani
2014-08-19 08:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Hej, Jag har ett gästrum och där har jag samtidig mitt "TovaDani-atelje "

hihi

Jag har all ull i fryspåsar och dom ligger i tvättkorgar, sängförvaringslådor och sittpallar…

TovaDani
2014-08-19 08:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

TovaDani Kaos

TovaDani
2014-08-19 08:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Här är tvättkorgen…

Annons:
CamillaS
2014-08-19 08:39
#7

Kul att du är här Dani! :D Din förvaring såg bra och intressant ut!

Lojs
2014-08-19 16:16
#8

#4-6 Riktigt läcker förvaring!

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Lojs
2014-09-05 17:07
#9

Jag puttar den här tråden, fler förslag på förvaring? Jag har all ull i olika småpåsar nu, men de är har en förmåga att sprida ut sig överallt. ;)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

catr.ruds
2014-09-17 19:12
#10

Jag har en liten påse för varje färg som jag har lagt i en plastlåda tillsammans med filtnålar och plattan mm.

Lojs
2014-10-11 15:49
#11

Nu har jag övergått till plastburkar, mååånga burkar blir det, jag har köpt en massa ull. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Upp till toppen
Annons: