Annons:
Etikettnåltovat-övrigt
Läst 4455 ggr
CamillaS
8/10/14, 2:37 PM

Vad tovar ni just nu?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja håller ni på med något spännande? Visa gärna bild! 👍
Själv håller jag på att tova en liten mops. :)

Här får ni lite WIP bilder.
Första bilden blev en dålig mobilbild, men man ser iaf hunden. ;)

Annons:
CamillaS
8/10/14, 2:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här går det framåt.

CamillaS
8/10/14, 2:39 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Och så här långt har jag kommit hittills. Nosen har jag skulpterat själv i lera och sedan målat den med svart färg. 🙂

CamillaS
8/10/14, 2:41 PM
#3

Samma bilder går att se i denna tråd, eftersom jag är inne på att tova hundar just nu. Hund

Mysan_
8/10/14, 2:49 PM
#4

Oj trodde dessa hundar var levande!
Verkligen fina. :)

CamillaS
8/10/14, 3:08 PM
#5

#4 Hehe tack!

Verkar inte som att det går att ändra länken i förra inlägget så länkar om här. Länk till tråden

Gerbilles
8/10/14, 5:24 PM
#6

Åhh vilken liten sötnos… 😍 Köper du färdiga ögon, typ pärlor? Dom var riktigt fina i alla fall!

Har själv inga WIP bilder att bjuda på då jag för tillfället inte tovar något (har inte heller gjort på flera månader oops).

Annons:
CamillaS
8/10/14, 8:41 PM
#7

#6 Ja visst blir hon söt. Jag köper sånna här plastögon som kallas för säkerhetsögon ser ut så här.

Hehe då är det dags att börja igen tycker jag. 😉

lollynonna
8/11/14, 5:22 PM
#8

en hamster och en hamster:) var köper du sånna ögon? och såg i en video att dom hade liiiten nos också,var köper man det? och det får helst vara en webbshop eller vad man ska säga,så att man beställer:)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

CamillaS
8/12/14, 6:25 PM
#9

Mina ögon brukar jag köpa på tradera. Det brukar komma lite olika aktioner där med många par ögon för bra priser ibland. :)
Nosar gör jag själv av lera eller så nåltovar jag dom av ullen.

Lojs
8/17/14, 12:35 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Jag försöker mig på en hamster. =) en bra bit kvar. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Gerbilles
8/17/14, 11:44 AM
#11

#10 Nae vad söt! 😍

Lojs
8/17/14, 10:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

#11 Tack! Jag blev inte så nöjd, men pysslar med en ny hamster nu som blir bättre. =)

Här är resultatet, får se om jag ändrar lite mer på den eller inte orkar.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Lojs
8/17/14, 10:39 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Dagens projekt, en sobel. Håller på att fundera på hur jag ska få till hans släp bra.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Annons:
Lojs
8/17/14, 10:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

En bild till.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

CamillaS
8/18/14, 10:39 AM
#15

#12 - 14 Men så söta hamstrar! Helt underbara!

CamillaS
8/18/14, 4:20 PM
#16

Funderar på vad jag ska tova nu. Är ev inne på en Collie eller en Shetland sheepdog. Hmm får se. :)

TovaDani
8/19/14, 10:20 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

jag håller på med en berner sennen och en tzishu just nu…😉

Lojs
8/23/14, 7:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

#17 Gulliga! Jag har inte vågat mig på hundar ännu, det ser svårt ut! Detta ska bli en kissekatt och är vad jag tovar på just nu.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

CamillaS
8/23/14, 8:43 PM
#19

#17 Vad fina! Vad använder du som nos till dina hundar? 🙂

TovaDani
8/23/14, 9:37 PM
#20

CamillaS, jag antar att du menar mina hundar ;)

Berner Sennen fick en FIMO-nos (lera) och Tshizus nos tovade jag

Annons:
CamillaS
8/23/14, 9:51 PM
#21

Dani, precis jag menar dig. Aha det var fina nosar.
Man skriver numret på inlägget till den man pratar med. 😉

Förrästen skulle du kunna hjälpa mig beställa lite ull från den tyska sidan?
Min vita ull är slut så tänkte passa på då att prova på det tyska alternativet. Fast det får nog bli någon gång nästa vecka tror jag. 🙂

TovaDani
8/24/14, 8:49 AM
#22

#21, ;) rätt?

Absolut kan jag hjälpa dig med det.

johnbauerbarn
8/24/14, 10:22 AM
#23

Jag håller på med en groda eller padda just nu. Testar att ha piprensare i benen, funkar bra, men blir lite mesigt i spänsten, så jag får fortsätta trixa. Tror han är lite för stor för det här. Lägger upp bilder sen :)

Lojs
10/11/14, 3:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#24

Ett av mina pågående projekt, jag har köpt filtade ark att använda till tavlor och det här är min första. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

CamillaS
10/12/14, 10:31 AM
#25

#24 Vilken underbar! Ser jättebra ut! 👍
Jag håller också¨på med en ull tavla, fast än så länge är jag inte så nöjd med den så vågar inte visa den än haha. :P

Lojs
10/12/14, 2:42 PM
#26

#25 Spännande! =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Cahira
10/13/14, 7:55 AM
#27

"Vad tovar du just nu?"

Mitt hår, GUD vad duktiga ni är! 😮 Jag tovar inte men kikar in ibland. Älskar att se folks skapelser. :) Men mitt hår däremot tovar sig själv. 😂

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
[Mathildaqdt]
10/20/14, 3:02 PM
#28

Nån som gjort nått spännande på sistone? :)

[Mathildaqdt]
11/3/14, 5:59 AM
#29

Putt!

Lojs
11/7/14, 3:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#30

Alltid har man ju något projekt igång. Just nu har jag en blivande julkrans som ligger och väntar på att jag ska fortsätta med den, jag håller på med minijulgranskulor till en liten plastgran och jag pickar lite på mitt drakhuvud då och då. :)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

[Mathildaqdt]
11/7/14, 8:48 PM
#31

#30 Vilken fin krans! ^^

Lojs
11/7/14, 8:54 PM
#32

Haha, tack! Mycket jobb kvar, mer fyllning, sedan ska den bli grön och få nån form av dekorationer som jag inte bestämt ännu. Himla kul säsong att tova, massor av julgrejer att göra. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

[Mathildaqdt]
11/15/14, 11:50 AM
#33

Jag håller på att tova en hund just nu, vad gör ni?

Lojs
4/6/16, 7:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#34

Jag har inte tovat på ett tag nu, men nu får jag allt ta och komma igång igen. Tänkte att jag behöver träna på att tova hundar.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Annons:
Aleya
4/15/16, 8:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#35

Har inte tovat på ett år. Men har börjat tova ett huvud till min katt. Det ska väl bli en avbild av min första katt.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Josephinet888
6/2/16, 3:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#36

Redan färdiga, men dessa är mitt senaste verk. Har startat en egen tråd med dessa katter, men tänkte att jag kunde visa de här också :)

Lojs
6/2/16, 4:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#37

För mig blir det mycket ugglor just nu. Egentligen tycker jag det är för varmt för att sitta och tova nu, men jag har svårt att säga nej när folk ber mig. ;)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Lojs
6/2/16, 4:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#38

Uggla 2. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Josephinet888
6/2/16, 6:39 PM
#39

Gulliga ugglor 😊

Upp till toppen
Annons: